Klantloyaliteit

Binnen deze voordracht worden twee boekpresentaties gegeven van de boeken ‘De 9+ organisatie’ en de ‘klanthelden in de 9+ organisatie’ door auteur Berry Veldhoven.

In het boek’ De 9+ organisatie’ wordt uitgelegd hoe (met name onbewuste) klantbeleving centraal kan worden gesteld in alle commerciële bedrijfsprocessen en welke technieken daartoe effectief bijdragen.

Het boek ‘Klanthelden in de 9+ organisatie’ opent de deur naar deze wereld en geeft lezers inzicht in methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren. Daarnaast geeft het boek inzicht in de resultaten van class leaders, de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden en nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.
 
 
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie