De Wereld verandert. Onze klant verandert. De dienstverleners veranderen. Veranderen we allemaal wel dezelfde kant op?

Onze klant is gewend om zaken steeds makkelijker, sneller en goedkoper te kunnen krijgen. Transparantie, snelheid en kwaliteit lijken belangrijker te worden dan prijs. In het heden zijn we meer bezig met het verkrijgen van diensten waar in het verleden vooral aan het kopen van producten werd gedacht. Hoe ga je als dienstverlener om met die veranderende klant en wereld die er morgen weer anders uit kan zien? Binnen deze voordracht wordt er gekeken naar de toekomst van servicemanagement waarin diensten de dienst uit gaan maken en er wordt aandacht besteed het achterlaten van product gestuurd denken.
 
De voordracht wordt gegeven door Annemarie Wolfrat, (Shared) Sevice Management Consultant TOPdesk. Annemarie Wolfrat is na het behalen van haar master ‘Culture Organization and Management’ aan de slag gegaan bij UniPartner en Facilicom als consultant, teamleider en SAP trainer. Hedendaags Helpt Annemarie Wolfrat organisaties de beste service te verlenen aan hun klanten 
 
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie