FACILITY FOR FUTURE 2018 Hét inspiratie event voor het creëren van meerwaarde 17 t/m 19 januari Brabanthallen 's-Hertogenbosch

Gedragen door het vakgebied

Het laten beleven van nieuwe facilitaire mogelijkheden en het gericht uitnodigen van beslissers vereist een sterke betrokkenheid van toonaan­gevende bedrijven, kenniscentra en aanverwante (branche)verenigingen. FMN en vele andere partijen bundelen hun krachten in de adviescommissie en diverse projectteams van Facility for Future.
 

Adviescommissie:

  • Patrick Altena, Commercieel Manager Bruynzeel Storage Systems
  • Sanne Brakel, Coördinator Marketingcommunicatie TOPdesk Nederland BV
  • Ellen den Broeder-Ooijevaar, Verenigings Manager NVDO
  • Margriet van Dijken, Directeur Question Mark Group
  • Pieter Foekens, Voorzitter CoreNet chapter Benelux
  • Pieter van den Herik, Programmamanager circulaire economie & klimaat MVO Nederland
  • John Lens, Directeur TVVL
  • Remco van der Linden, Hoofd Techniek & Markt Uneto-Vni
  • Roel Masselink, Verenigingsmanager FMN
  • Sander de Meester, Corporate Brand Strategy, Marketing & Communications / Partner D&B The Facility Group
  • Mark Mobach, Lector Facility Management Hanzehogeschool Groningen
  • Gelske Molenaar, Adviseur Facility Management Gelske.nl
  • Annemiek Nefkens, Manager Communicatie Hago
  • Michel Pan, Directeur Corporate Development ISS Facility Services
  • Wim Pullen, Directeur Center for People & Buildings
  • Laura Rebergen, Manager SPARQ
  • Arjan Ruts, Communicatieadviseur Facilicom Services Group
  • Collin Schoonens, Directeur Commercie Hutten
  • David van Stijn, Manager Brand & Communications Sodexo
  • Daphne Tollenaar, Marketing Manager Benelux Planon
  • Maartje Zijlmans, Communicatieadviseur Yask
Event locatie   Brabanthallen
Diezekade 2
5222 AK 's-Hertogenbosch Plan een route
Facility for Future wordt georganiseerd door 2XPO B.V., een werkmaatschappij van Libéma.© 2016 2XPO B.V.
Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt 2xpo gebruik van cookies. Meer informatie